Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Další vzdělávání jako jeden z možných prostředků boje proti syndromu vyhoření u pedagogů
Červinková, Kateřina ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Zvírotský, Michal (oponent)
Diplomová práce je zacílená na další vzdělávání jako jeden z možných prostředků boje proti syndromu vyhoření u pedagogů. Je členěná do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou. Tyto části se následně dále dělí do kapitol a podkapitol. V teoretické části diplomové práce se zaměřuji na učitele jako celkový pojem, konkrétněji na osobnostní rysy učitelů, jejich klíčové kompetence, také na postavení učitelů v České republice, vývoj jejich profesní dráhy, také jejich vzdělávání a možnosti dalšího vzdělávání. Rovněž si vydefinujeme, co jsou to supervize, jaké druhy a formy známe, pozastavíme se také u průběhu supervizí a kompetencí supervizora. Nastíníme si také, co je to sociální prostředí ve škole. V druhé části teoretického dílu se také podíváme na syndrom vyhoření, jeho teoretické vymezení, příznaky, které se k němu pojí, jeho projevy a důsledky, zmíníme také rizikové faktory pro jeho vznik a uvedeme si některé možnosti, jak syndromu vyhoření předcházet. Praktická část obsahuje výzkum, který jsem prováděla na vybraných školách v Chrudimi. Hlavním cílem diplomové práce je porovnání počtu výskytů předpokladů syndromu vyhoření na školách s různými přístupy ke vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.